|
A Toyota Sepangon felbtorodva dobogkat gr
2006.03.20. 21:31
A katasztroflis bahreini szerepls utn a Toyota a Malajziai Nagydjon biztatan gyors volt, a technikai igazgat Mike Gascoyne ezrt gy vli, a gyzelemre hajt japn istll hamarosan ismt a dobogra kerl.
A Toyota technikai igazgatja, Mike Gascoyne bzik benne, hogy csapata, amely idn bevallottan az els futamgyzelem megszerzst tzte ki clul, a katasztroflis idnykezdet utn hamarosan jra a dobogra kerl.
A japn istllnak Bahreinben eslye sem volt, hogy beleszljon az len zajl kzdelembe, hiszen mindkt autja egykrs htrnyban rt clba. A kudarcot fknt azzal magyarztk, hogy a TF106 nem tudta kellkppen felmelegteni a Bridgestone gumikat, de Malajziban, ahol melegebb volt az aszfalt, Ralf Schumacher a mezny legvgrl rajtolva is pontot szerzett.
"Egyrtelm, hogy ezen a htvgn hatkonyabban tudtuk hasznlni a gumikat" - mondta Gascoyne. - "Minden jl ment, ha figyelembe vesszk, hogy Ralfnak milyen nehzsgei akadtak az idmrn, de a kt killsos stratgijt tkzben hrom killsosra kellett mdostanunk."
"A teljestmnye ennek fnyben kifejezetten j volt. Ha megnzzk Ralf tempjt a verseny msodik felben, amikor szabad volt eltte a plya, lthatjuk, hogy ers volt. Csak annyit kell tennnk, hogy ugyanezt nem a rajtrcs vgrl, hanem az elejrl indulva jtsszuk el."
Ralf Schumacher leggyorsabb kre vgl alig 0.039 msodperccel volt lassabb btyjnl, a ferraris Michaelnl, habr a verseny zr szakaszban inkbb Juan-Pablo Montoya McLarenjhez diktlt hasonl tempt.
"Szerintem, ha ms stratgit vlasztunk Ralfnak, megszerezhette volna a 4. rajtkockt, s akkor a dobogrt harcolhatott volna" - mondta Gascoyne. - "Persze ez mind csak 'ha', amit a gyakorlatban is bizonytanunk kell, de a versenytempnk kzel volt a Ferrarihoz, s mivel biztosra veszem, hogy k is a dobogra akarnak kerlni, neknk is erre kell trekednnk."
Jarno Trulli, aki egy vvel ezeltt ppen Malajziban szerezte meg a Toyota els dobogs helyezst, ezttal nem tudta tartani a lpst Ralffal, mert a rajt utni koccans sorn htulrl megrongltk az autjt.
Fot: Toyota
|